Ik kom je redden!
In slechts 8 uur zorg ik ervoor dat je administratie en boekhouding geoptimaliseerd en geautomatiseerd worden en weer helemaal up-to-date zijn. Aan het einde van de dag bespreken we samen wat ik gedaan heb en hoe je nu verder kan.
We starten samen in de ochtend met een meeting van +/- 1,5 uur.
In die tijd laat jij me zien wat er nu allemaal (niet) is en hoe je het graag zou willen hebben.
Ik leg je verschillende opties voor en we kiezen samen de beste voor jou en je bedrijf.
Als ik toegang heb tot de benodigde documenten en sytemen ga ik aan de slag voor je.
Gedurende de dag ben je bereikbaar via mail of WhatsApp om vragen te beantwoorden of bepaalde zaken te bevestigen/verifiëren.
Aan het einde van de dag plannen we weer 1,5 uur samen in en gaan we door alles heen wat ik heb gedaan. Ook leg ik je uit hoe je vanaf hier verder kunt.
Alle vragen die je nog hebt kun je dan stellen. Twijfel je toch of je het wel zelf kunt en wilt doen? Dan bespreken we daarin in de opties.
Ik ben goed, maar geen superwoman ;) Kom jij in november met de boekhouding van heel het jaar van duizenden transacties? Dan kan ik niet ook nog aan je andere administratie of je mailbox werken. Tijdens de intake die we vooraf zal ik een eerlijke inschatting maken van het werk dat ik voor je kan doen gedurende 8 uur. Mocht gedurende de dag blijken dat er ruimte is voor meer of minder werk dan laat ik je dit gelijk weten.